Ahaaaa

Publicerad 2011-03-13 01:51:24 i Allmänt,






Gud så gött att vara nerbäddad. Jaha, så då vann Erik allt. Nu när det ändå stod mellan Erik och Danny så kunde väl ändå Danny har vunnit. Enligt min åsikt. Blev allt lite smygkär i Danny.
Sen kollade vi på en rolig film som handlade överlag om marijuana. Oså ligger jag här nu och kollar på massa gamla bilder jag hittade på datan.



Issa jag måste bara visa denhär, det är ju en klassiker och jag blev så glad att jag hade kvar den!



Asså så jävla söööööööt! :D:D:D:D


Men det är väl klart att ni ska se en gammal bild på mej också när vi ändå håller på



Asså älska mina lockar på sidan av luggen. Kommer ihåg hur irriterad jag var när jag var tvungen att platta lockarna helatiden men dem kom tillbaka så fort det var fuktigt i luften.
Plus att söta Tindra som sitter i mitt knä är det ända barn som jag har gillat och gillat tillbax mej.






Här är en till klassiker!





En till finis-bild på mej, poosen<3
Poosen var: Titta in i kameran och se frånvarande&lost ut.






Här då. Lite äldre, lite coolare poosar. "Luggen-för-ena-ögat-poosen"
Dock saknar jag hur håret var just då. Mina lockar och solblekta håret, mmMMm.




Vill ni se mer?
Klart ni vill se min period då volume-mastern var en trogen vän. Lite för trogen.



Kom till ett stadie då jag kände "Äh jag skiter i om räfflorna syns, då kan dem lika gärna synas jätte mycket". Tråkigt att jag inte förstod att det är snyggast med utan räfflor förrän ett jävla tag.





Det var allt för denhär tillbaka-blicken. Kanske återkommer med fler gamla dammiga kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela