Resfeber

Publicerad 2011-06-26 23:36:18 i Allmänt,







Direkt efter vi sa adjö till våra kusiner så började P&L-packningen.
Och som jag har kämpat med det! Stirrat på högen med kläder, sneglat ner till trappan för att ropa på mammas hjälp, men inte vågat för jag ska kunna fixa det själv. Blev tillslut att när jag hade bestämt allt så hjälpte mamma mig att lägga ner allt och ta bort onödiga saker.
Färgade ögonfransarna och tog lite på ögonbrynen, då blev dom för mörka. Fan, hoppas på att det bleks lite i veckan. Jajaaa ingen panik!


När allt var packat så försvann oroligheten i magen och jag fick i mig oxfilé också som hjälpte till.
Nu känns det skönT. Nu är allt packat och det finns ingen återvändo. Det jag har med mig har jag med mig helt enkelt. Därför ska jag låta bli att tänka på packningen innan jag sover, om det nu går.





Vad jag kommer sakna:
Familjen såklart, blev riktigt mammig förut bara för det här, Tyson my one and only cat<3, min säng.

Träligt att hela familjen jobbar imorgon när jag åker...
Fick löööpa nerför trappen för att hinna säga hejdå till André innan han åkte till Parre. Fick min hejdåkram och "ring bara om jag ska komma och hämta dig". Joomen man tackar väl.





Vill ni har midsommarbilder då? Jaa lite sugna va?

Tog bussen in till Vad Stena och kände oss tuffa





Fast Moa och jag var mest snela



Arjeta och Issa med sen





Sen jävlar blev det ös







Arjeta <3


Först va vi hos systrarna Lundgren/Larsson och dansade/dj:ade. (jobbigt med långklänning i det läget)
Sen trippade vi vidare till nån annan randomfest i Vadstenet. Gick dock till hallen och ut igen för att stå och prata med Calle. Sen cruisade vi hem med Arjetas syrra och lyssnade på klassisk musik.




NEHEE JAAHAA! Ska väl sova nu för imorgon händer det mycket!
Kanske mobilbloggar om jag känner mig cool nog.


Kommer sakna att att mysa med dig på mornarna <3 (sluta tyck att jag är töntig, kattkärlek kan inte förstås)



Bebis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela