Mlad Gidsommar

Publicerad 2011-06-24 16:51:56 i Allmänt,





Tackar först Ellen för att hon vinkade tillbaka. Till "du vet vem" så har jag fan inte en aning. Jag är inte synsk hur mycket än jag vill :(




Ni får en midsommarhälsning från en glad komjölkarflicka som söker efter en dräng ikväll!




Känner mig så otroligt svensk när jag har denna frilla. Ska leta efter blommor ikväll och sätta i håret.
Och har långklänningen på mig ikväll till all ära, så myzig.



Jahaa, så har man ätit god mat och goda jordgubbar (som kosta 50 spänn !!!!!! Plus att vissa va mögliga)
Nu ska jag myza lite till med släkten. Sen ikväll trippar vi tjejer iväg till Vadstena med bössen.
Hoppas att pengarna på busskortet räcker <3
HATAR att man inte få betala med kontanter :(, inte redo att skaffa bankkort eller busskort.



Naheeee jahaaaa, trevligt trevligt ha det så bra råååå




Muuuuuuuuuuu

Kommentarer

Postat av: rebecka

Publicerad 2011-06-25 14:03:46

Hahah sanne, det var bara jag som ville larva mig lite med ''du vet vem'' hehe

Postat av: rebecka

Publicerad 2011-06-25 14:37:35

haha sanne, jag ville bara larva mig lite med ''du vet vem''... hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela