Lite klada nyheter

Publicerad 2011-06-22 11:21:10 i Allmänt,






Kusinerna är nu här och resan hit gick väldans bra. Nu sitter vi i varsitt rum...dom med tv-spel och jag med datan. KulT. Snart ska dom farmor och sen drar mamma&jag ner till stan. Ska.hitta.kläder.
Fick sms förut att alla böckerna vi skickade hem har kommit idag, wihu nu har jag att läsa tills sommaren.

Och imorgon ska jag vara hundvakt. Wöhöö blev klad igen för fick aldrig va hundvakt i måndags :'(
Då ska jag ha Leika och Iziz i vardera arm och bara myyyzaaa.
Sen ska vi dra till Linköping ---> mer shopping till mig <3


Fan, trodde inte att jag skulle ha sån panik över kläder till P&L men just nu känns det som jag inte har ett skit.
Dock ett stort problem till P&L, tänk om dom tar all alkohol när dom visiterar oss? Ska man bara springa åtaa baraa faa-aan in till campingen då? Ska vi köra på läsk hela veckan? Ska vi sno från fulla campare i tälten?
Är fan beredd på att göra det om dom tar allt...



Kom gärna med tipzzz om ni har något



Just det, har glömt skriva att jag är ett snäpp närmare blond nu juuu.
Så mysigt att va hos Gudrun och bli ompysslad! Plus att hon gjorde fina flätor på mig. Har inte tagit bort ena för jag blir ledsen av tanken att jag inte kan göra om den själv...
Nu ska håret vila och jag hoppas att det solbleks mycket i sommar!

Just nu känner jag, aldrig mera rött. Sånt joooobbb med det som jag inte orkar. Smart att jag tog rött som är svårast att få bort också. SkÖn TjEj
Är dock sugen på att klippa lugg till hösten...en busig lång lugg!



Blev en ram också, bara för att jag är så jävla söt.


Fatta aldrig att jag var såhär jäkla mörk en gång i tiden



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela