Lättnaaaaad

Publicerad 2011-06-13 23:07:36 i Allmänt,






Idag ni, då skickade jag in analysjäveln. Inte galet nöjd men gjorde mitt bästa får man väl säga.
Så nu kan jag bara softa hela veckan lååång, damn va önödig vecka detta är asså.
Fick även reda på att jag fick VG i tyska och MVG i drama, åhh Camilla!<3

Blev såååå sen imorse. Väntade på att André skulle duscha klar, nehe då kommer mamma och ska duscha också. Så då låg jag där i sängen och väntade. Och somnade om.... Tills klockan var tjugo över sju, HEHE.



Känner även att det blir mycket Peace&Love prat i skolan, TVÅ JÄVLA VECKOR KVAR NUUUUU!!!!!
Så skönt att cykla hem idag och vet att jag kan göra vad jag vill, försökte köra över Elsa innan jag cyklade hemått :)))


Kom hem och pratade med pappa om the old good days när han åkte vattenskidor hela dagarna och partajjade med polarna på kvällarna på Gotland. Sen fick han ischianerven i kläm och kunde knappt gå i cirkus 1 månad. Då sa hans polare att spriten kommer hjälpa smärtan. Dagen efter så mådde han ännu mera skit :) JAAAAA det var dagens lilla historia om pappsen.
Sen har jag handlat med André, alltid lika kul för vi köper så goda saker då! Efter det så blev jag sur för att jag inte fick hjälpa till med våran nästan klara hall. Fick tillslut min pensel och målade i hallen, YES wiiin.
Blir sur när jag erbjuder min hjälp men får ett svar "Aaa visst....men det är lugnt, vi fixar det här...."
Nästa dag får man skäll att man inte hjälper till istället. Nää det är inte lätt det.




Imorgon ska vi paddla kanot med klassisarna. Mimi ska köpa alla möjliga snacks till vår "partybåt". Det blir spännande! Ånej, nu kom jag på att jag inte har rakat mina ben.......Och tänkte ha shorts imorgon.....JOBBIGT! Mjaaa rakningen ska la hinnas med imorgon på något sätt.


Oj mycket text, GODNATTIS




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela