Vox Populi

Publicerad 2011-07-07 17:45:24 i Allmänt,





Nu har jag tagit tag i det och lagt upp bilderna från P&L. Märkte nu att det är mest på artister. Blev lite besatt av att ha skit bra bilder på vardera artist....med min sketna digitalkamera, medan andra hade feta systemkameror.





Jahaja. Imorse, dra åt helvete vad ont min hals gjorde då. Blev sådär gnisslig (som pappa säger) och försökte berätta för mamma hur ont det gör --> rösten spricker för det gör så ont --> jag börjar gråta, eller gnissla då.
Somnade tillslut och en timme senare skulle jag till Vårdcentralen. Fick besked att jag inte hade halsfluss. Jag som gärna hade velat få penicillin för att få bort skiten.




Har lite små-ångest över att en vecka av sommarlovet kommer gå åt av förkyldning.
Fast fan, lite skönt är det. Jag får slappa, läsa bok, ta hårinpackning i 2 timmar, slösurfa och kolla på tv just för att jag är sjuk.
Ikväll ska jag ta mig ett fint fotbad och måla om mina naglar. Thihihi så kul att pyssla om mig!




Ännu en liten höjdpunkt från P&L.....
När 30 Seconds to Mars kör Vox Populi, och så när han sjunger "Here we are at the start...
Darkness falls, here comes the rain to wash away the past and the names".


JUST INNAN HADE DET BÖRJAT REGNA. CooOoOoOolt.



Dehär var också ganska coolt... Kände dock att "alla hoppar i pupliken" inte var så bekvämt. Alla hoppar i otakt, in i varandra, halkar på den hala golvet osåå vidare... Står snällt stilla och sjunger med istället :)))





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela