Trött

Publicerad 2011-07-28 01:05:13 i Allmänt,





Har läst massa bloggar när jag själv egentligen skulle blogga. Blir alltid så, har helst fyra flikar på olika bloggar som jag läser på samtidigt.
Den här dagen har gått riktigt snabbt. Just för att jag har inte slutat plocka här hemma. Dammsugit, damma, putsa, tvätta kläder osvosv. Så myzigt att städa till P3. Åh vad jag gillar P3 och nu när jag får lyssna i lugn och ro.

Kunde fan inte sitta still idag! Tänkte "Jaa tvätten är klar om några minuter, då kan jag gå ut och hämta hushållspapper och toapapper lika gärna". Grejen var att toapappret var impulsivt och det fanns redan massa hehe...
Gick så långt att jag stod och väntade på att tvätten skulle bli klar. Haha stod till och med och tittade en stund medans det snurrade runt. Kände mig töntig, gick till förrådet och tittade på gamla kläder från mig, åh nostalgi!
Gjorde makaroner och köttbullar som smakade lagom mycket peppar. Älskar svartpeppar på makaroner<3 Tråkigt bara att äta ensam för André måste ta sin vanliga "sova-efter-jobbet-nap".


När jag äntligen sa åt mig själv att sluta plocka (klockan var då tio på kvällen) så satte jag mig med en halv grillad kyckling (den gick ut idag så jag kände mig tvungen att äta den) framför filme Due Date. Den va roliiiiiik. Det där med kycklingen, också en grej, gick igenom hela kylskåpet och tänkte ut att jag skulle äta/dricka upp allt som var nära på att gå ut.




Känner mig lugn tills imorgon. Har inte mycket städning kvar. Bara dammsuga här uppe och moppa lite golv. Och tvätta såklart, jag börjar tycka det är roligt nu??? Roligast är ju att hälla i tvättmedlet och sköljmedlet. Men jag är alltid lite rädd att jag tar för mycket av något. Än så länge har ju allt gått bra.




Jobbigt mycket skrivande. Dax att sova. Vill nån göra nått roligt imorgon? Bra heeeej







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela