Slutsignal....

Publicerad 2011-07-31 02:30:32 i Allmänt,






Hade en väldans treeeevlig middag hos Elsa som bjöd på kyckling i god sås. Min mage blev klaad.
Sen satt vi på Elsas fina altan tills det blev mörkt och hade det myzz.
Sen hann jag knappt komma in i huset, innan jag tog hojjen och cyklade till Andreas lägenhet där det var häääng. Körde lite bilspel, hängde lite på balkongen och kramade folk jag inte kramat på ett tag. Det var fejnt!
Fick lite besök av Andreas granne men han var lite jobbig.... Kastade ner en mugg med snöre för han ville prata med Andreas så gärna.



HAHAHAHHAHA fast nae. Men dra åt helvete vad kul det hade varit OM han hade gjort det. Åh Issas humor<3



Jahaaaa sen körde jag race hem mot Andreas&Moa. Dom förlorade....alldeles för sega för min Sommarnatt.



Nehee ska väl sova så jag är pigg tills vi ska hälsa på den andra Andreas på jobbet.


Först skratta lite åt den härliga bloggen igen










"Blir något sånt här bra elle?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela