P3 är mitt liv

Publicerad 2011-07-28 14:43:44 i Allmänt,




Sitter här på altanen och ska fanimej ta ett fotbad. Fötterna ser förjäääävliga ut ska ni veta.
Har la tvättat som vanligt och städat. Jag är en städningsnarkoman när jag är ensam...
Fast fick en paus när Marc och söta Leika kom på en kaffe.
Har försökt att få kontakt med folk på facebook men ingen svarar..... Vad håller ni på med!?!?!?!?
Bajshuvven....


Har smsat med Ellen och såklart är hon i Visby när jag precis åkt hem därifrån... Aaaee sådär blir det alltid!




Idag har jag bestämt att vi ska äta schnitzel, god sås och potatis. Så ska allt tvinga André att följa med och handla, jiiihuuu!


P.S nr 1. Åh vad jag hatar bajslåten Whattaaaaahh fuuuuuuck!?!?!? Så meningslös låt.



P.S nr 2. Åh saknar Tyson också så mycket. Första dagen fick jag för mig att jag kände han stryka sig mot mitt ben, eller om jag såg en svart skugga så tänkte jag "Amen det är ju Tyson".
Min ögonsten Tyson. Åh vad kärlek du ska få när du kommer hem!




 

 

(Dock besviken att du rev tre små hål på min älskade långklänning. Det var onödigt att streta emot sådär när vi gav dig vaccinering.... Men jag älskar dig ändå Tyson det vet du ju!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela