Om du vore mer som mig, skulle jag gå ner på dig

Publicerad 2011-07-10 17:41:31 i Allmänt,






Då har mer än hälften av min familj åkt iväg till göttlandet. Bara André och jag kvar, och vi + Tyson + Patricia + hennes familj åker dit på tisdag. Ska bli skööönt för nu börjar förkyldningen avta. Ska friskna till med den friska luften där ute!



Dock jobbigt dom senaste dagarna. Kalabalik om all packning vi skulle ta med oss. Även fast vi har gjort detta varje sommar i cirka 20 år? Och så misstänker vi att Tyson har mask för han har betett sig mystiskt dom 2 senaste veckorna. Så imorgon ska jag ringa veterinären och se hur det går.
Kul att mormor tycker att han har magrat hur mycket som helst....bara för att deras grannkatt har typ fettma... Luuuugnt katten min väger fortfarande 4-5 kilo.




Jaha, här sitter man i ett tomt hus med katten bredvid sig. Ikväll ska jag bara myza med katten och fixa det sista i packningen. Lyssna på Oskar Linnros också, skulle lätt kunna se han live igen, den snygge jäveln med dom klockrena texterna.




Hörs haj haj



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela