Dagens planer

Publicerad 2011-07-29 15:14:23 i Allmänt,




Blir att...attehh...

Läsa igenom hela den här roliga bloggen jag hittade. Thihihihii!




ÄLSKART <3 <--- Kolla in om ni vill skrattaaaaaaahhh





Påtal om något annat hilarious, igår! Åh vaaaaad jag kul jag hade. Ge Mimi en bamsekram! Ha top 5 av dom roligaste toalettbesöken på fest. Och tillslut bli en soulmate med SkruttAn, Mimis finfina hund. Hon var lite svårflörtad i början och gick till alla killar....kanske för att hon hade mens, vad vet jag?


Alla bilderna Arjeta tog igår vill jag spara förevigt och ta fram dom när jag är helt förkrossad. Kommer göra mig lycklig varje gång.


Hård morgon imorse... Dom där vanliga drömmarna om vatten, juice, mjölk och imorse om fil.
Åååhhh blev så ledsen när jag skulle dricka vaniljfilen - Den var full av klumpar och jag blev så besviken, som var så törstig. Riktig mardröm må jag säga.
Det är laa faaan att man ska drömma om vätska när man har en bakismorgon. MEN jag hade laddat upp med ett stort glas vatten innan jag somnade, sMaRt gIrL.




Nahepp, nu ska jag "lana" med bror min här i köket. Vi sitter med varsin data och André skriksjunger till dunkadunklåtar. Trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela