And off she goes

Publicerad 2011-07-12 00:50:41 i Allmänt,





Jaha jaa. Då ska man åka iväg imorgon igen. Var ju inte länge sen man packade väskan.
Den här gången vet jag bara inte när jag kommer hem. Har fortfarande inte bokat biljett hem så vi får ju se hur länge jag stannar där ute och hur vi reder ut det. Ni som vill komma, hör av er OK???
Har lite ångest över att en vecka av mitt sommarlov har gått åt att ligga och vara förkyld. Har missat en hel del :(((
Hoppas på att göra lite skoj grejer ute på Gotland och ta igen lite.


Idag ställde jag klockan på åtta för att ringa till veterinären. Men jahAaAA fick fanns bara tid imorgon halv 4.... Baa nae sitter på en båt då sååååeee....
Fick ta saken i egna händer och cyklade ner till apoteket för att köpa avmaskning till Tyson. (Vi vet inte ens om han har mask, vi är på den säkra sidan typ...) och piller till mig för min sjukt jobbiga hosta.
Ni vet när man ska försöka sova, så får man världens hostattack och tror man ska kvävas. Känns som man väcker hela huset när man hostar så oerhört mycket, typ skriker...


Kändes spännande att va utanför huset idag och se folk i stan! Och skönt att det inte var 50 000 pers i köpcentret heller för den delen.



Jaha, nu är allting packat och mobilden laddas. Som vanligt ser jag fram emot myzet i bilen med bra musik i öronen, Tyson bredvid mig, titta på film på båten och slippa höra snorungarna som tjuter <3
Vad jag ska triiiiiiiiiiiiiiivas imorgon!








Aaaae jobbigt att skriva nu. Hej och hå, vem vet när vi hörs igen?
Men tills dess, ha det så bra och gör massa på lovet som inte jag gör. Bli inte förkylda!


HEJ TO THE DÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela