vill.ha.helg

Publicerad 2011-01-27 21:55:59 i Allmänt,


Först och främst. Moas födelsedag idag, wohoooo grattiiiiisss igeeen!!!







Ännu en till skoldag som känns meningslös. Virrar över att komma efter om jag är hemma och vilar upp förkyldningen men lektionerna bestod bl.a av spela spel och sluta tidigare.

Arg arg arg. Och barnslig är jag också som tycker det. Men sån är ju jag.



Största utmaningen var att innan vi skulle på föreläsning av Carlos Rojas så blev jag mega täppt i näsan.
Tvekade att gå igenom hela kön till aulan för nässprayaet. Fick istället lida i en timma med att andas med munnen. Fyfan vad jag hatar det. Torr mun, torra läppar... försökte täcka mitt ansikte för jag ville inte att någon skulle se mitt trötta ansikte med munnen öppen.... Inte mitt sötaste tillfälle direkt.



Trampade argt hem och ville bara få världens medkänsla av mamma. Men icke, så gör hon alltid. När jag suckar och håller för pannan verkar hon inte se på mej utan pratar om allt annat.
Men eftermiddagen livades upp med lite nya kläder som hade kommit i brevlådan. Det var fejnt!







Aaee måste sova nu, mina ögon svider av trötthet.

Peppa matteprov imorgon.....inte, röv, kommer ju gå träligt som vanligt



// Peace Emo-Girl-Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela