Sunday

Publicerad 2011-01-10 22:48:36 i Allmänt,






Känner väl som alla andra inför skoldagen imorgon. Kul att träffa klassisarna igen men när det gäller läxor och prov så känns det ganska....stjärtigt så att säga. Men man överlever laaaa!


Gick upp innan halv tio idag, jisses det var hårt. Men tur det för jag hann bara göra frukosten innan en byggare kommer och river vårat tak. Okej... nu lät det som han tog all vårt tak.
Dem hittade jallafall felet och genast började pratet om att göra om vårat hus mer när vi ändå måste byta ut lite grejer.


Va sägs om en ny dörr så alla kan stänga våran dörr? Detta problem som nytt folk har när dem ska stänga dörren för första gången, dem är inte vana av att stänga dörren med våld.
Pratet gick också runt om nytt kök och riva väggar och Andre nämnde faktiskt bubbelbad och ny dusch....





Fast bara för att vi är så sega med att göra om saker i huset överhuvudtaget så kommer jag säkert hinna flytta ut innan allt detdär är klart.
Söndagen har också bjudits på film och på Solsidan också med familjen, mööös. Fast gillar inte Felix sen reklamen som han är med i som en jobbig jävel.
Tjurat över matten också, då alla ska sätta sej bredvid när jag gör matte och pratar om annat. Som mamma kommer med en katalog "Sanne den tröjan var väl fin???? Oj oj oj man får ett frukost-sett om man skickar efter! Titta så fint Sanneeee" Man får sån ro här i huset... Ska skylla på det om jag får dåliga betyg.


Älskar att Tyson har varit galet kelig idag också. Det är min kisse det!





GODNATT OCH SES I SKOLAN IMORGON KANSKEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela