Stjärtisdag

Publicerad 2011-01-09 15:23:57 i Allmänt,







Sitter här och kollar på videor om matte på youtube.....jaa kan inte råför att jag har IQ som en fisk när det gäller ekvationer och algebra. Blir också argare när jag förstår allting han säger men lika faan så får jag fel när jag gör det i boken. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!! :(:(:(:(:(:(:( *stampar i golvet som en 3-åring*




Blir också irriterad av detta eviga droppande från vårat tak. Kult om vi måste dra bort både tak från hallen och golvet uppe i badrummet. (fast hoppas innerligt att vi köper en ny dusch då eller t.o.m ett badkar<333) (vilket vi aldrig kommer göra) (gillar ni mina paranteser???)



Fick också reda på mysteriet om alla dessa kommentarer, tack vare Arrebarre!
Tråkigt att jag inte såg själv att jag var på blogg.se:s sida :((((



Jaaa ni ser ju själva att idag snålar jag inte med ledsna gubbar, dålig dag. Deppar över skolan...
Dock lite glad över nya schemat som ser ganska najz ut + att sportlovet är vecka 8.
De är ju de snart!!!111

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela