Pojknamn med en liten skogsväg

Publicerad 2011-01-06 00:42:49 i Allmänt,





Klura ni på min rubrik och se om ni kommer på'än.


Jahaaa, vaknade nästan tolv idag igen. Fast så najs när man drömmer CrAzY och kan typ styra dem för man är halvvaken/halvsover. Hade en galen nyårsfest i sommarstugan en fin sommarkväll(?) Och dem som var där var mest av Andrés kompisar, awkward nyårsfest på sommaren.



Men sen jävlar fick jag eld i röven och duschade assnabbt och fick med mej Moa till Lundbybadet.
Tänkte att det skulle va as lugnt där men icke, det var "hela havet stormar" = barn överallt.
Jajaa vi simmade 30 längder på cirkus en halvtimme, fit girls!
Sen gick jag hem och åt hämtmat på Kina, sen var jag inte fit längre :;;:PpPPppP



Kvällen har jag spenderat hos Moa med Angelika och Ida. Fick krama och klämma lite på Angelika igen, myyyyss<33<3<3<3
Vi körde ett as roligt frågespel riktigt roliga frågor. Blir nog många kvällar med det spelet hoppas jag!



Nu ska jag fnissa lite åt den här sidan, Awkward Family Photos. Lika kul som felsms!
Känner på mej att du Ida kommer älska den hemsidan, den ska du och jag skratta åt tillsammans!
Asså kolla på dem här bilderna till exempel







ASSÅÅÅÅ SÅ KUUUUUUUL!!!



Försöker familjen säga nått med struten??? Hahahahhaa guuud så kuuul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela