No one has to know our secret

Publicerad 2011-01-29 18:12:18 i Allmänt,





Fy min förkyldning håller i sej!
Gick hem efter första lektionen igår för kände baa "aaae inte göra matteprov när jag ska snyta mej 24/7". Eller att få blickarNA av klassen när jag snorar helatin. Fast de kanske inte är så, kanske bara jag som hatarrrr alla som ger ifrån sej ljud när jag gör prov. Dem får helst inte skrapa med stolen, gå ut ur klassrummet, vässa pennan, harkla sej, inte andas heller...... osv osv!



Jajaaa pallrade mej ner på stan jallafall på kvällen och vi tjejjor köpte gött till kvällen.
Hemma hos Moa fixade vi pizza och åt, pratade, slingade Angelikas hår(som blev galet najzzz) och satte oss framför Pretty Woman. Det var allt mysigt! När Ida och jag lagar pizza så är det nästan inte troligt att det blir en pizza med alla cp-rörelser/ljud/skratt/kommentarer. Ååhh de livade allt upp matlagningen!





Idag har jag egentligen bara hunnit med en fika hos Marc&Ella, annars har jag legat här bara och fixat lite med rummet. Men gillar sånna lördagar med, bara relaxa + vila förkyldningen.



Aaaeeeeeee ska käka revbensspjäll nu, M to the UNS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela