Moneybox

Publicerad 2011-01-16 13:42:51 i Allmänt,





Tjaaaaaa!
Nae de va fult att börja med "tja". Säger aldrig tja. Jag är en hej-tjej helt enkelt.



JAAAJAAA

Blev av med min rida-stor-häst-oskuld igår! Det var en ny känsla. Så mycket speciellare än att sätta sej på en moppe eller i en bil. Det man "åker" på lever juuuuee. Jäte fejn och snel hest jag fick rida på. Pinsamt att jag har glömt bort namnet på hästen nu.....
Provade också att trava vilket gick jävligt dåligt, haha. Men det var kuligt att prova!
Gick i jätte mysiga stigar och vägar, kan tänka mej att det är as fint på sommaren där.

Efter ridturen gjorde vi varm choklad och tjåååkade med varandra i köket och Elsas syster Elin bjöd på goda nybakade muffins. (Fick också blåbärspaj när jag kom, as god<333)

Fick också se en alldeles nyfödd kalv. Så fint! Vad den kämpade med att ställa sej upp, gulläää!




Idag har jag provat ett x-antal jeans då jag letar efter jeans jag kan klippa av till sommaren.
Fast man ska inte säga så till min mamma för då letar hon efter gamla jeans i varenda liten vrå. Inte OK, hatar att prova jeans. Fick också massa skärp på köpet så nu har jag skärp för hela mitt liv.





Nej nu måste jag göra lite viktiga saker. Läxor som vanligt...
Måste kolla mer på alla kurser till 2:an och 3:an, ångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela