Inte uppdaterat för att.....

Publicerad 2011-01-26 14:54:01 i Allmänt,





Jag blev förkyld i söndags och mår just nu såhär, tadaaaa!




Kuligt att jag på senaste tiden blir förkyld på "ena sidan av ansiktet".
Ena ögat, näsborren och ont i halsen på ena sidan. As coolt, jag vet.


Så jävla onödigt att jag gick till skolan igår. Kommer till första lektionen och känner att jag börjar koka, hallå där feber. Blev arg och tänkte "om jag ändå har gått upp och slösat sömn så får jag fan stanna hela dagen".

Hade utvecklingssamtal också. Känns jävligt najzzzz att jag har minst VG på alla ämnena.
Utom matte då, men de skiiiiter jag i. Hoppas på att fiska lite MVG i olika ämnen också.
Kul grej att Sven fick ett kärt återseende med mamma och pappa, mamma har haft han som lärare och det kom han ihåg. Aaaaja ska öva lite glosor om jag nu ska traska till skolan imorgon.




Aaaee ska först fixa en paaan pizza innan jag börjar med viktiga saker!

Fan glömde datan i skolan också, Lennart kommer bli ledsen om jag inte skickar skrivuppgiften :((((

Tur att att vi gillar varandra så mycket så han inte blir sur då

Plus att jag är söt som socker
:)



Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-01-26 16:36:58

naw, haha, jag älskar den där bilden :)

aöt sanne i förgrunden och smygfoto i bakgrunden....



kan trösta dig med att mitt cp öga (bara ena ögat, som du) gick över på tre dagar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela