I follow rivers

Publicerad 2011-01-26 22:30:38 i Allmänt,






Känns FAN-tastiskt att jag ska till skolan imorgon. Min förkyldning är inte redo för det men.......
Jag är för feg för att stanna hemma längre just för att jag tror att jag kommer komma cp-långt efter i skolan, speciellt på samhällen så Martin mest pratar och man skriver inte ner allt.


Hajjar ni?

Nej vissa av er gör inte det. Synd för er då. Jobbigt att förklara.





Glömde säga att jag hittade massa roliga foton här hemma när jag var rastlös
Fotona är tillägnade för min kärlek till sömn.







Och favoriten. Plus i kanten är papegojan som härmade det man sa som står troget på bordet bredvid mej.
Det roliga är ju också att jag kommer ihåg hur jag tänkte här. "Hmm boken är så bra men jag är så trött, åh jag vet! Jag blunda en stund och lägger boken över huvudet så det blir mörkt, sen läser jag vidare om en stund."
Och nej, det är inte mitt sovrum och inte min riktiga säng. Just då sov jag i mammas&pappas sovrum för jag var lite mörkrädd....... Meeeeeeeen klart att jag tar med mej papegojan till dit jag ska sova!







Nu sova och hoppas att jag vaknar..... stark som en björn och köttar sönder i skolan (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela