Drömmar

Publicerad 2011-01-02 23:48:59 i Allmänt,






Får en sån jävla adrelalinkick när man gör/ser/hör något som påminner en om vad man drömde om natten innan.
Som ikväll, Tyson kommer bakom mitt öra och stryker sej. BAAAAM så kommer jag på.
Inatt ni, inatt gick jag i en stor skola, en hästskola med världens största stall och ofantligt stora hagar.
Och likt en film går jag emot en lång mörk kille, och baa heej pojkvän som om vi har varit tillsammans länge.
Sen kommer det elaka gänget i skolan emot min kille och börjar mucka med han. (lite konstigt med "coola killar" som går i en ridskola)

.......................

Men jallafall, jag börjar kasta alla möjliga saker på han för då är vi i en mataffär, från glasburkar till bröd kastas hejj vilt.
Sen springer vi som bara faa-aan. Och på nått sätt är vi plötsligt på en stor grön kulle det massa ligger och solar. Och där ligger jag i bikini i solen(kändes så jäva verkligt med solens värme) med killen bredvid och han blåser sådär gulligt i mitt öra och viskar saker. (poängen då Tyson också var vid mitt öra--->flashback)
Vi gullar oss medan jag ibland kollar bredvid mej och ger död-blicken till "det coola gänget" som sitter bredvid.




Och varför berättade jag dethär?
Aaa de va en bra jävla fråga, för jag vet inte själv. Kanske för att jag tycker drömmar är så fascinerande, kanske för att drömmen säger "faan du har varit ensam för länge, skaffa dej en hästpöjk!"





Ni fick jallafall en fin berättelse om min hästkilledröm. Nu för att skriva om något helt annat.
Älskar Katy Perrys video till Firework. Får ryyyyssssningar av den varje gång. Gaykyssen<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela