Dödar efter att få helg

Publicerad 2011-01-20 22:45:16 i Allmänt,






Varit upptagen idag med .........dam para dam! MATTEEE WOHO!
Känns underligt nu när André sitter med matteboken mitt emot mej med ekvationer också.
Försökte slinka in lite smarta kommentarer som "Du vet att du ska göra sådär va? För det vet jag...(H)"
Oftast visste han det och det var jag som frågade han...............ägd blev jag så att säga.


Men nu mina kära läsare, nu håller vi tummarna för att omprovet ska gå lite bättre än förra.


Herregud hur ska jag klara av ekvationerna i matte B?



Hatar alla som har lätt för matte, hatar hatar hatarrrrrrrrrr.
Fast egentligen så jävla avundsjuk, skulle så gärna vilja ha lite lättare för matte.








Nog om det nu. Kan ju uppmuntra mej själv att jag får VG i Naturkunskap A.
Det är jag lätt nöjd med!


Nått mer speciellt i skolan då? Mjaaa så kul att vi alltid kan få allt till kuliga saker.
Det gillar jag starkt!
Kom på en till rolig grej, vi har köpt ny diskmaskin! Vet inte vad det roliga var med det.
Men nu vet ni......

..................



Nu vill jag bara läsa och sova. Ska sova efter skolan, har velat ha sömn hela denhär skitveckan.
FYFAN vad rövig vecka.



NU läsning av Alex Schulman (kommer skryta ett tag framöver att jag har hans autograf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela