Wild horses

Publicerad 2011-02-10 23:15:27 i Allmänt,





Yes, då va denhär veckan slut. Men så farlig var den inte ändå.
Efter hälsodagen fick man en spark i röven om detdär fenomenet "att träna".

Martin Lidberg: Man bör ju träna 3 gånger i veckan, då blir man 10 år yngre!
Jag tänker: Har jag tränat 3 gånger i veckan i mitt liv....någonsin....?



Åh det kändes ju bra för min hälsa <333<3<333
Måste jallafall fan börja göra nånting än bara idrotten i skolan. Skärpning!


Roligaste i veckan va att jag fick med mej pappa till stan bara för att Dressmann säljer Rolling Stones-tröjor. Tråkigt att storleken small typ inte fanns, men vi fick ju med oss varsin tröja hem. Komiskt nog köpte pappa och jag likadana, hähä.
Sen efter det blev de ju fika med finisar. Så skönt att varva ner på Gusto med vänner.


Det var nog det roliga med denhär veckan.... Eller plus att jag blev smygberoende av Project Runaway.
Man måste ju älska Santino! Fast han vann ju aldrig :@@@@




Vad har jag gjort idag då?
Softa framför tvn x antal timmar, äta och sen bitch-slapa jag mej själv(fast nae)och satte igång med matten.
André och jag satt i köket i några timmar och hade "plugg-stuga", drack té och larvade. De är kuligt att han också har plugg att göra nu, skönt att det straffar han också liksom HÄHÄ







Nu skrev jag fan jobbigt mycket, aaaee godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela