Hej

Publicerad 2011-02-02 22:10:14 i Allmänt,




Uppdaterar lite snabbt. Är sjuuukt BuSy asså. Tre prov den här veckan, lövely ♥ Var av ett prov avklarat, nailade nog matteprovet ganska bra. Men faaaaaaan klassen!?!?!??


Asså historiaprovet? Va säger vi om det? Läst som en dåre idag men en tredjedel känner jag inte igen. Varför har vi prov på saker vi inte har gått igenom??? Va va va Martin????!"?!??!?



Stjärt.





Men en klapp på axeln är jag värd för jag står i pluggandet, fan såhär mycket har jag inte pluggat sen....sen....näe vetifan....

Hur ska jag orka med allt ståhej i helgen?





Läste ut Alex Schulmans bok också, åh så fiiiiin. Värd att läsas.


Nu äre allt dax att gå och borsta tänderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela