bloggar för att vänta på att bli trött

Publicerad 2011-02-27 23:43:18 i Allmänt,







Man kan säga att mitt lov har mest gått ut på att bara ta det lugnt. Vilket har varit riktigt skönt att få varva ner. Aaare är gött de! Ser fan fram emot att komma in i skol-rutinen igen, händer mer saker då.
Fast jävligt rädd att det kommer en feting uppsats snart....känns som det nu när vi inte har fått det än.....hellre prov än uppsatser.

Och om en månad hoppas jag på vår. I mars ska fan det mesta av snön vara borta. Då hoppas jag att jag ska trippa i vårskor. Fy så skönt.



Måste bara säga att långis-duschen gjorde susen. Kom verkligen ut som en ny människa. Borde fan tända ljus oftare i toan, göööör mysigt! Liksom vad gör man när man inte har ett mysigt badkar?
(Är så grymt ledsen på att vi tog bort vårt badkar för flera år sen så jag inte kommer ihåg det)



Till en helt annan sak, mitt skämt gick hem hos André. Score!





Nu sovdags, morgondagen kommer va hård.... Tyskan kommer vara kämpig på morgonen...

pepp pepp pepp pepp pepppepppepppepppepeepepepepepppeppepp


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela