Who run the world!?!?!?

Publicerad 2011-12-07 22:21:16 i Allmänt,




Nu när snön har kommit så vågar jag inte cykla till skolan i rädsla om att jag ska ramla på näsan och vilja tjuta mitt på cykelvägen medan folk går förbi och skrattar åt mig.


Jaaa just det.....


I alla fall, det bästa med att gå till skolan nu är att ta på luvan och lyssna på morgonpasset eller nån ösig låt.
Imorse trampade jag i takt med 30 seconds to mars och röööös flertal gånger och mindes tillbaka till deras konsert i somras. Åh så mäktigt!!!!!



Annars då?
Larvat runt mest idag. Målat blommor och skrivit lappar en hel historialektion :)
Dansat who run the world med Mimi påväg till en lektion, mäktigt må.jag.säga.


Sen pratade vi om könssjukdomar så mycket så det tillslut kryper i magen, man känner sig tillslut öm i magen efter sett några trevliga bilder, hähääää.




Men det bästa idag!
Har glömt skriva att vi beställde iphone 4s till mig i helgen. Och den anlände idag!!!! Wihuuu!
Den är så vacker :') Dock vågar jag inte använda den än, ska köpa skal imorgon och skydda den med mitt liv.
Åh vad jag ska pilla med den varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund.
Fast nej, lovade ju att inte bli mobiltönt som checkar den varje minut.....får se hur det blir.





Ska äga på svenskaprovet imorgon, även fast jag inte har råpluggat, bestämt mig att jag kan allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela