Vad som har hänt senast

Publicerad 2011-12-10 13:11:44 i Allmänt,





Sitter här med ögonfransfärg på mig. Fast jag färgade ju ögonfransarna typ...förra helgen, men hade ingenting att göra så gjorde det igen så dom blir extra svarta.


La precis till Amandas låt på min lista också, typ första gången jag diggar vinnarlåten. Den är ju bra!



Väntar på att André kanske skulle vilja vakna nångång så vi eventuellt kan dra in till linköping för att byta abonemang till mobilen...kom ett ännu billigare precis efter vi beställde, TYYYPISKT eller hur, men det går att fixa tjohej.
Vill också hinna köpa ett par julklappar när vi ändå är i linköping också. Men det är ju som sagt på Andrés villkor om han är villig till att röra på sig.







Om ni fick lust att ge mig en julklapp så köp något till mig här!!!
Sånna här smycken skulle jag göra om jag kunde! Bara hemsidan är ju skitsnygg.






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela