Skriller, flötmat och häng i min säng

Publicerad 2011-12-30 00:26:03 i Allmänt,



Äntligen en dag som man har utnyttjat till fullo!

Vaknade, åt snabb-frulle och började sedan packa grejerna till skridsko-utflykten. Packade den obligatoriska varma oboyen och sen cruisade vi mot arrebarre. Fick låna mössa av henne :)))
Sen hänkade Calle också och sooom vi glänste på isen bland alla föräldrar och småbarn. Fast nej... Vi åkte i knappt en kvart och sen var det oboy-tajm. Jätte trevligt!

Sen blev det häng på Max och sedan vidare hem till mig. Vi pysslade med att prova gamla nyårsklänningar (som jag inte kan ha..) och jag värmde mig på Arjetas trygga rygg.
Moa åkte hemåt och Arjeta och jag hade kvalitétstid tillsammans (hon för så kloka ord min vän) och istället kom Angelika infarandes in till sängen min .


Nu orkar jag inte skriva mer. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela