en liten uppis

Publicerad 2011-12-28 00:54:50 i Allmänt,

Idag var en sådan morgon jag diggar mest Somnar om flera flera gånger och drömmer masssssa. Dock får man ta konsekvenserna att man då går upp halv tolv. Åt frukost och kollade på Glee. Det enda mål jag hade idag var att få med bror min till gymmet. Eller tvärtom, att jag skulle följa med han. Ångesten över all julgodis och choklad jag har ätit efter jul kom ifatt mig. Såååå direkt när han kom hem så åkte vi dit. Fan, har glömt bort hur skönt det är att springa. Och hur jobbigt det är att se när någon hinner före till den maskin man ska gå till..... Jajaaaaaa sen har jag sett flera glee-avsnitt. Perfekt serie för mörka kvällaaaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela