And I know that love is mean, and love hurts. But I still remember that day we met in december

Publicerad 2011-12-12 21:52:35 i Allmänt,





Nu var det ett tag sen. Kort sammanfattning.



Lördags, åkte in och rockade till lite band. Kände sedan nahepp, så vi åkte hem igen och Moa wassdass sov hos mig och vi pratade i ett par timmar tills Moa somna när jag pratade med henne, snel :)

Söndag, blev en pappa-dag. Vi åkte in och köpte tillbehör till iphonen och lite julklappar.
Sen gick hela söndagen åt att lära mig iphonen.




Det viktigaste idag var att finslipa på grejerna till FN-rollspelet.
Mimi och jag kom tillslut på våra namn på grund av den här videon.





Vi kolla nog om den 10 gånger för att ta det klockrenaste namnet. Åh så kuuuuuuuuuul!

Så nu vet ni vart våra namn kommer ifrån.










Imorgon är det ju Lucia också. Det ska bli mys att titta på det imorgon i kyrkan.
Nu måste jag öva vidare på de 100 tyskaglosorna (älskar klein)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela