And don't let me go

Publicerad 2011-12-08 22:23:16 i Allmänt,





Ligger här och laddar mentalt till matte nationella imorgon. Känns ju sådär....
Om det går dåligt så ska jag bara sitta och tröstäta mina vindruvor :(


Jahajaa har nationella från 8 till 12. Sen en till lektion klockan 3!

så.värd.dag



inte.



Dock funderar vi på att break the rulezzz och skita i tyskan. Hoppas att praktikanten Daniel förstår :(




Vad gör vi i skolan då?


Mimi och jag sitter och ryser till Beyonce-videor bla.a. Hon är den enda som kan vara snygg, vacker, sexig och sensuell på samma gång utan att ens försöka vara det.
Vi smyghatar också Göran som inte verkar kunna betygsätta prov, jobba hårt inför FN-rollspelet och mysa på håltimmarna. Jag själv har gjort till vana att rita krokodiler på Antons skåp bredvid Angelikas, han gillart :)



Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela