You got the silver, you got the gold

Publicerad 2011-08-19 15:43:37 i Allmänt,




Sitter och lyssnar på Kanye och Jay-Z och känner mig lite gangstaaa'
Nej om man ska få i sig lite smörgåstårta så man är mätt i magen tills jag och Ida drar in till linkan för att söka efter fynd. Senare kommer dom andra mörtarna och då ska vi höppa med alla rix fms artister. JÄVLAR VAD FESTIVAL!!!


Men vafan vilket väder. Nej för lite bilder här. Lättar upp det.






Asså måste bara klämma in lite gubbmusik. Åh om jag levde på 70-talet så skulle jag vara kär i Keith Richards och kämpa för att bli bästa groupien. Skulle säkert knarka skiten ur mig också. Som man gjorde på den tiden likson. Åh så jävla coolt om man hade levt på den tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela