Walking on a dream

Publicerad 2011-08-29 22:04:25 i Allmänt,





Amen tja. Spenderat min tid väldigt länge på att gå igenom fleras spotifylistor. Rensade mina egna men la nog till lika många som jag tog bort. Kände typ "Yeeessss" när folk hade likadan musiksmak som mig, så nu har jag lite fler spotifylistora att följa.
Jahaa, skolan var väl som den var idag. Kunde ha haft sovmorgon idag men såklart blir vi inte informerade. Död åt sovmorgonar som inte utnyttjas. Meeeeeeeen slutade tidigare så det jämnade ut sig så att säga.




Nej nu ska jag faktiskt läsa i en bok istället för glo på datan.
Tack och hej, död åt alla volvo-740-raggare som tror att bilarna blir coolare om man sladdar med dom. Nej, dom är fortfarande en 740. Bara sluta, lägg ner, dom kommer aldrig bli en tuff modern racerbil.



HEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela