Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer längtar efter något som kan rädda mig

Publicerad 2011-08-31 21:56:16 i Allmänt,



Jaha då var man väl förkyld igen. Jag som INTE skulle bli förkyld, sa jag för några dagar sen. FAN!
Så dagen har mest gått ut på att snyta sig, kuuuulT.
Efter skolan fastnade jag framför MTV VMA. Åh blev så glad att det gick på tv för premiären var ju mitt i natten -.-
Chris Browns nummer va så bra, och Lady Gaga var så tuff, ADELE, LIL WAYNE, Bruno Mars tolkning av Amys låt Valerie, Kanye West & Jay-z OCH sen när Beyoncé öser och sen visar magen och Jay-z och Kanye tyyyp döööör! . Skulle vart mumma att se allt det där live asså.

Jallafall, kolla på VMA, gööör bra.



Sen har jag duschat och fastnade sedan framför massa klipp med So you think you can dance. Får fan inte nog asså!
Har en klassiker i huvudet som jag fortfarande kommer ihåg efter flera år. När jag var lite yngre så tyckte jag att den här dansen var så jävla cool och tittade om den flera gånger. NeRd GiRl who likes cool and creepy dance  typ.




Ni måste ju erkänna att dom är jävligt bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela