These eyes have seen some things

Publicerad 2011-08-24 21:09:47 i Allmänt,



Efter ha skrivit ut 5 olika storlekar på schemat så har jag äntligen den perfekta storleken till min precious kalender. Nu kommer jag ha kolleN.

Aaa idarååå, dom nya lektionerna idag var samlevnad och bild&form. Båda passar väldigt fint in på mig. Kommer trivas så fint där. Dock historia B känns som att det kommer bli hårt. Läraren, "Asså...det här är en väldigt tråkig kurs...det är bara så...men det går...men ni kommer nog tycka att den är väldigt tråkig". MAN TACKAR FAN VAD PEPP JAG BLEV NU!!!!
Annars så är det rätt myz i skolan med söta ettor som går i termobrallor och sjunger karoke :)
Nej om man kanske ska ta lite glass nu. Ikväll ska jag fan sova tidigt, inte tolv, då kommer känslan att vilja ta självmord på morgonen :/



Hoppas la att bloggen kommer igång nu samtidigt med skolan men än är jag väldigt trött efter 4....varje dag utom en..... hur fan ska jag orka börja träna också? NÅJA en sak i taget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela