Senaste på fejjan

Publicerad 2011-08-19 23:56:22 i Allmänt,




Man är la bjuden på lite coola evenemang ;);););)



Känner mig hedrad att min kära gamla lärare har bjudit mig :') JUST BARA MIG!!! DEN UTVALDE!
(ignorerar dom andra bjudna....)



JAMEN HUR SOM HELST. Åkte in till Linköping med Ida, hann precis med tåget tack vare racingföraren till pappa och lööööpningen nerför trappan och upp till tåget. Fick håll efter ha sprungit i 20 sekunder :):):):) Komma in till tåget utan att någon vet om man är blöt eller svettig.
Jaaaa sen hängde vi inne på Monki i 45 min (?) Vaad tiden går fort när man går runt och myskollar (nytt ord?) på kläder. Fick jallafall med mig en fin randig skjorta och en kalender.
Sen myste vi på expressohouse och jag betalade min latte med tior och mitt csnkort.....fattiglapp...dessutom snygg kille som va i kassan.....
Sen gick vi mot scenen och fick höra en halv låt av Tove Styrke och hann se Danny. Fan vad coolt. Nae va. Det var jobbigt, lerigt och blött. Så Ida och jag sa, far åt skogen vi åker hem! Sagt och gjort så svängde vi förbi Angelika och Arjeta på hemvägen.
Gjorde även en god gärning när jag kom hem och skickade 50 kr till svälten i Afrika. Yeees!




Nu ska jag försöka sova så jag orkar gå upp kvart över sex imorgon draaaaa åt helvete vad tidigt!
Men värt att åka och titta på hundar och låtsas veta hur en "fin" hund ser ut.
Målet är att hinna någon ensam valpmops och ta den....
Men såklart så ska jag ju hejja på Leika också! Har gjort en plansch som det står "Go Leika! 4ever<3" och lagt till lite hjärtan och stjärnor :)))) Så när alla är tysta medan Leika går så ska jag skrika "HALLÅÅ LEIKA!?!?!?!? HÄR ÄR JAG!!!! KOM IGEN NURÅÅÅÅ!!!! KÖR HÅRT!!!"
Bredvid sitter min snodda mopsvalp och hejjar också, såklart.


sen får jag aldrig mer följa med Ella på hundutställning



tröttis som åker båt, flytvästen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela