Man har det la bra

Publicerad 2011-08-15 14:57:28 i Allmänt,





Planerna för idag var att duscha mitt äckliga hår, gå ner på stan och köpa en kalender.
Men......inget av det där kändes så nödvändigt nu när jag har fiskat fram fler True Blood avsnitt och lockade till mig Tyson till min säng. Nu ligger min bebis bredvid :')
Sov till tolv idag... kände redan då att denna dag skulle bli lugn. Kunde inte sova så jag läste i körboken till två och rabblade vägmärken. Pappsen kommer väl tvinga ut mig till bilen senare idag. Är det bara jag som får lite ångest varje gång jag ska sätta mig och köra? Preciiiis innan så känner jag mig så jefla nervös.
Ska fan köra någon i arslet om nån kör om mig idag..... mohahahaha






HEEJ :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela