Konstig hest

Publicerad 2011-08-07 17:55:48 i Allmänt,





Sitter och kollar på ett djurprogram om konstiga djur. Så fort en häst får på sig en sadel så somnar den!??!? WiErD HoRsE. Jaa här sitter man gott i soffan efter all städning från kvällens bravader.
Blev ju allt en lyckaaad fiiieest här hemma :))))


Speciella tillfällen med guldkant på:


- Ölspelet. Var äntligen liiite bättre på att komma ihåg alla rörelser. Stolt!


- Arjetas och min dans till Hearts in the Air. Åååhh dog av skratt när hon gjorde den första gången. Den dansen kommer sitta fast till den låten.
Dessutom, kvällens AHAAA-upplevelse: Blev väldigt förvånad över att Eric Saade har gjort en bra låt :O:O


- Calles historier om nån mataffär-kille. Kommer inte ihåg nu om det var Konsum eller Lundbyhallen? Jag vill träffa han!


- Jag pratar med min pappa i telefon medans Ida jagar mig runt trädågrden för att hon vill så gärna prata med pappa, hahahaha. Pappa: Du låter andfådd? Jag: Näää nää, det är ingenting :)))


- Få bamsekram av Calle och Magnus!


- Ta en nattmacka och efter känna, "Nääfan jag går och läger mig nu istället :)"
Sen lyssna på Moa, Ida och Phille som röjjer till Gyllene Tider därnere.


- Smsa med Arjeta och hänga i sängen medan Moa, Ida och Phille fortfarande röjjer till Gyllene Tider.


Idag gjorde vi världens frukost. Moa sprang i regnet och köpte färska frallor och jordgubbar på Lidl <333
Sen åt vi frukost i ett par timmar och kollade i gamla skolkataloger, möööös!



NÄÄÄÄÄÄÄ nu är tvätten klar så ska väl dra mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela