Jag saknar min katt

Publicerad 2011-08-02 00:30:41 i Allmänt,





En sak som är värd att nämnas.
Pappa ringde mig igår när jag svettades på Lundby. Mamma och han hade åkt till Fårö och fikat. På vägen dit åkte dom till Rute Café, där en viss Alex Schulman alltid bloggar om att han hänger där på mornarna. Och vem satt där när dom kom???
Han signerade limpan pappa köpte!
Frågade exalterat hur det var att träffa han "Joo...det var lite skämsigt att gå fram faktiskt..."


Visst är det la fan att man nu har lyckats få tag på 2 autografer från Alex men aldrig träffat han IN REAL LIFE?
Nästa år ska jag vaka utanför hans sommar hus...........


Åh lite avis när mamma&pappa ringer och säger att dom har varit och kollat på olika grejer som inte jag har sett:(
(Nej än har jag inte gått igenom Gotlands alla roliga saker)







Neheeeeee, kollade ju på bio idag som sagt. Bridesmaids var rrrrrrrriktigt ruuuulig!



Nu måste jag sova så jag ska orka mig upp till Skogssjön imorgon, peppppp pepp pepppp





Stort misstag att inte ta med hem min fina fina katt. Du och jag skulle ju ha det så mysigt här hemma!
*Cat-Lover-fOrEvEr-aNd-eVeR<3*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela