Bio!

Publicerad 2011-08-01 14:27:28 i Allmänt,






Nämen vilket väder vi helt plötsligt fick!

Igår hängde jag på lundby med Arjät & Moa. Sen anslöt sig flera personer och vi gick till Max (första gången för mig!!!). Det var coolt, fast minus för all denna kö.
Kolla sen på I am number four med bror och Parre. Den var bra!
Det var därför jag inte hann ladda ner Hall Pass Angelika! Men gör de nuuu :))))


Idag gick jag upp innan tio :OO:O Drog aldrig ner persienerna så att jag skulle tvinga mig själv att gå upp hehe...
Så sen tio har jag legat och stekt och nu duschat av all svett, mums.
Snart kommer Marc&Ella och då ska vi fika lite sen så drar jag till Linkan och kollar på Bridesmaids.



Då tar jag finklänningen till all ära!



Förresten, vaaad Avicii är bra.

Avicii – Fade Into Darkness - Vocal Radio Mix

Äh ta min partajjlista istället så får ni lite att dansa till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela