All by myseeeeeelf, don't want to be all by myseeeelf

Publicerad 2011-08-10 00:42:07 i Allmänt,






Ligger la här bekvämt i sängen, dock lite sad för André drar inatt till Berlin och jag blir ensam igen :(((
Meeeen imorgon ska jag allt leka med Arjeta och Moa har jag bestämt!
Arjät, Moä och jag gick till Max förut och tog en lyxshake. Sen gick vi hem i regnet. Regnet kom såklart när vi hade hunnit gå en liten bit.



Har ingen blogglust.... Kanske för att dom 2 senaste dagarna inte har varit så händelserika. Har mest gått runt i huset och degat. Sovit länge, tvättat och bakat en underbar kladdkaka. Perfekt kladdig<3
Sen fick jag världens tv-spelssug men fick höra att xboxet inte var hemma. Blev fan ledsen då. Efter allt sug efter xbox och att köra nått töntigt spel som Viva Piñata. Blev lite klad igen när jag hittade vårt gamla Super Nintendo! Åhh nostalgi! Försökte koppla in det men förstod inte vad jag gjorde så jag lät bli..... André skulle ha fixat det ikväll meeeeen nu glömde vi det. FAN.
Mitt spelsug slutar inte där. Försökte hitta roliga spel bland våra gamla 90-talsspel. Hittade Roalercoaster tycoon, ni vet det där då man bygger upp ett eget nöjesfält. MEN NEHE, då funkar inte skiten att installera. Hittade inte heller Zoo tycoon, så imorgon får jag väl nöja mig med The Sims. Och för första gången så är jag inte sugen på The Sims? Det kallar jag konstigt.




NOG OM MITT NÖRDANDE TILL SPEL!!!!!!


Har även hunnit tvätta mycket idag, även André har tvättat en gång. Stolt :')
Sen fastnade jag framför en dokumentär om en kille som blir bästa vän med vartenda lejon.
Det är sådana här klipp eller filmer på AnimalPlanet som får mig att bara vilja dra till Afrika och bara vara med djur. Vill också ha sån tur så man bara blir upptäckt och får ett tv-program om det. Jo man tackar om man får det i present.









Om man kanske skulle sova så man inte sover bort hela dagen imorgon. (90% att jag kommer göra det)
Och så man hinner somna innan bror min kommer in och säger adjö till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela