Det har tagit mej snart en timma att skriva detta inlägg

Publicerad 2011-04-30 01:29:43 i Allmänt,



Här var det inte mycket bloggande. Blev ju så hetsigt igår för Stars on stage. Faaa-aan vad imponerande att dom kan få till allt det där. Väntan över föreställningen var helt klart värt det.



Idag slutade vi tidigt bara för våran fina dramagrupp hjälpte till med "Klappan 2011", en filmfestival som är för småbarn här för skolorna runt omkring. Vi i dramagruppen var tjusigt klädda och fick dela ut priser till småttingarna. Saknade ju nästan att vara sådär liten och söt.



Tittade lite på brölloppet också idag men prästen prata ju i ett år så det var ju inte galet kul.
Sen drog jag och Moa ner på stan för lite ärenden och sedan avrundade vi med glass på uteserveringen. Det var myzzz.

Ikväll har jag bara varit hemma och kollat på Walk the Line. Riktigt bra faktiskt, vääärd att se. Dels för att han som spelar Johnny Cash är riktigt snygg.







Just nu irriterar jag på mej själv för mina naglar ser förjävliga ut. Mer än vanligt asså.
Att jag aldrig kan lära mej att sluta bitaaaaaaa!

Assååååå nu får jag lägga av o skriva för nu ska jag läsa bloggar och sen sova!


Men först. Veronica Maggio – Snälla bli min
LYSSNA OCH NJUT LÄSARE, LYSSNA OCH NJUT. Lyssna på hennes nya album, annars får ni smäll.



godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela