PEACE&LOVE BOKAT

Publicerad 2011-04-01 19:31:57 i Allmänt,





Är så nöjd, nästan lycklig över att i sommar är inte jag en av dem som önskar att de var på festivalen.
För i sommar ska jag vara en av dem!


Ska la radda upp vilka som jag är mest pepp på att se live:


- Oscar Linnros. Var ganska sen med att lyssna på honom men sen blev jag kär i han&hans texter. Plus i kanten att han ser så jävla bra uuuuut.


- Bob Dylan. Asså är la inte så insatt på hans "klassiker". Men då har man sett en av "legenderna, som far min sa.


- Kings of Leon. Wööö där snackar vi sommar och hans röst <3<3333


- 30 Seconds to Mars.
Ska bli så coolt att se Jared Leto för han är snygg & har världens pipa. Hoppas dem är lika bra live som på skiva. Annars får dem smäll.


- Lykke Li. Hon är så jävla tufff & fräään. Och ser fram emot att se hennes låtar från nya skivan live.


- Journey. Att bara se låten "Don't stop believin" live ger mej ju fan rysningar. Så många gånger man har sjungit skrikit till den på fester.


- Mando Diao. Allmänt töffa grabbar från töffa Sverige. Värt att se live då likzzzom.



Osså lite fleraaaa

The Sounds, Säkert, Timbuktu, Maskinen, Daniel Adams-Ray, Volbeat, Mustasch, Petter, Rebecca&Fiona, Deadmau5


Och jag förstår fortfarande inte grejen med Håkan Hellström. Jag är ledsen men NEJ, tål han inte.






Nu ska jag ösa till peace&love-listan bara för att jag kan och ska dit.




En av tjejorna som ska trippa med mej på P&L :):):):):):))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela