!panik!

Publicerad 2011-04-14 18:43:19 i Allmänt,






Har packat som en dåre och det har nog aldrig gått så snabbt. Jag ska dessutom snart slänga i mej en pizza blixtsnabbt och sen ösa vidare till afrodansen. Kommer jag hinna med allt? Tveksamt asså.



Historiaprovet då? Joo, det går la bra imorgon. Skiter la jag i som tar lov imorgon. Typ.



Engelska nationella gick jallafall helt okej! Tjohej


Öser lite bloggmatreal så att säga från idag






Mimi var träd. Om ni undrar. Och hon vill visa sitt vackra leende utan tandställning. Vacker <3



Närbild!!!!



Vi fick faktiskt också va med på ett hörn, synd bara att Mimis tänder lyser så dant.





En vanlig svenskalektion för oss. Jag vet, vi gör så roliga saker vi!



NU PIZZAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela