Make me shiver

Publicerad 2011-04-06 17:54:57 i Allmänt,



Det roliga med igår att när jag äntligen hade hämtat mobilen och skulle borsta tänderna. Då åkte tandkrämen av från tandborsten..........blev ännu mer less på livet då.
Drömde läskig dröm att jag hade försovit mej och mamma och jag gick istället till Skogsjön då och solade. Sköna brudar asså.



JAHAAAA! Ekonomiprovet gick la bra! Fick sitta längst fram i klassrummet som en tönt.
Då ska Mimi försöka ge mej loser-tecknet, men hon stannar påväg upp till pannan och tittar fundersamt på handen, om hon nu använde rätt hand så L:et inte blev bakåtvänt. DET var så himla kul!



Blev också glad i magen när Emma ger ifrån sej roliga ljud och blickar. Maaah skulle vilja göra en hel film med bara roliga saker med henne!







Nu ska jag packa lite snabbt och sen köra på yoga igen. Ska bli kul att se om jag kan något lite bättre denhär gången.



HEJS

Erik Hassle – Stains
Miss Li – Forever Drunk
Adele – Someone Like You

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-04-06 19:31:40

mina miner är bäst! men alida mobbar mig för det hela tiden :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela