I know places

Publicerad 2011-04-10 21:16:32 i Allmänt,





Hej hej hallojsan. Det var ju ett tag sen jag skrev här. Har haft fullt upp! Fast nae, men lite.

I fredags ville vi alla göra nått men hade ingenstans att ta vägen. Så Angelika, Stina, Moa & jag började kvällen på Napoli. Tills vi blev utsparkade för de skulle stänga om en halvtimme....som hämnd för det så glömde dom andra betala. Hahahaha så kuligt att ingen av dom kom på att betala :D:D:D::D
Sen hittade vi tillslut ett hus och fick komma till Moa som hade frisörklassisar på besök, aa asså eriksson, den första Moa är Moa Wass, så ni hänger med nu. Var myzigt att prata med alla tjejorna + Herman&Philip.



Och igår blev det partajj i Vadstena hos Måns. Lite sådär impulsivt, som jag diggar, väldigt värd kväll!
Alla vadstenabor är så treeeevliga jöööö. Blev lite politikprat, blev förnedrad av teknister&naturare och dansade till massa favvislåtar. Loreens låt är så bra jöööö. Sen var det dax att åka hem, blev kramkalas med Måns föräldrar, aaaw mys! Mådde väl inte som en Gud på hemvägen. Var tvungen att hänga lite i trädgården för att huvudet skulle sluta snurra innan jag gick in till mej.



Imorse mådde jag FAN-tastiskt. Usch och fy för baksmälla. Seeeeeen kom släkten för att fira bror min som fyller idag. Vi grillade och satt på altanen, så vårigt!





Nu sitter jag med tyskaglosorna som jag verkligen inte kommer kunna imorgon. kulT
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela