Händelser idag

Publicerad 2011-04-07 23:10:04 i Allmänt,






2 gånger har jag tränat idag! Har jag någonsin gjort det? En high five till mej där.
2 gånger har jag nästan blivit påkörd p.g.a jag har trott att ingen bil har kommit för båda gångerna var en lastbil ivägen för sikten. Jag.lever.så.jävla.farligt.




typ



Spännande var det allt när vi skulle gå tillbaka till Kingshigh från träningsstudion. Världens jävla storm fick Emma och jag på oss, jeeeeezz vilka starka vindar det var idag!
Efter skolan så blev det en gusto-fika med min käre Angelika, mmm äntligen kunde vi träffas och mysa ihop liteeee.



Nu ska jag sova som en gris och vakna med underbar träningsvärk och då ska jag duscha mitt småäckliga hår nu efter två hårda träningar. Gött må jag sägaaaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela