Estocolmooo

Publicerad 2011-04-02 23:06:35 i Allmänt,





Ingen bloggning idag för jag har öst i självaste huvudstaden idag!

Sovit fem timmar totalt så är lite sliten nu så att säga. Men vilken dag.
Vilken fin huvudstad vi har. Kul att jag kom på det efter 16 år. Pinigt att jag aldrig har shoppat i Stockholm innan. Är la en smalltown girl who living in a lonely wooorld.



Gud så seriöst inlägg.



Mer bloggning imorgon om denna dag. Men fan, måste bara säga URBAN OUTFITTERS. Wow jag blev kär i lokalen (och skjälva affären såklart också). Taket var så fint! Ville ta en av jätte-kristall-kronorna och läggan' i kassen. Så jävla fint, så fränt, så fashion.


Varför har jag inte fått med min familj upp till Stockholm för? Fett värt när det kostar 160 spänn tur&retur, och om man jämför med en resa till Linköping=75 spänn = jag tjänar på det som faaan, ekonomiskt!




Tackar la familia Eriksson som lät mej få hänga på. Känner mej så nöjd över dagen.





Nu ska jag sova längeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela