En liten hälsning från gotland

Publicerad 2011-04-20 13:19:16 i Allmänt,

Hej, vill bara säga att jag har det bra här. Kan sammanfatta lite vad vi har gjort. Vi har gått på stranden i solsken, jag gick barfota i vattnet...de va iskallt men ändå värt att göra de och låtsas som de va 20 grader i vattnet. Sen har vi varit i visby, köpte bara jeans sen var jag mest sur och trött. Ingen bra shoppingdag helt enkelt. Och så har jag övningskört massa gånger. Har äntligen kommit ut på vägarna, dock vet jag inte om det är en bra sak. DÖD ÅT ER BILISTER SOM KÖR MEJ I RÖVEN, KÖR OM FÖRFAN! Fick lite småpanik när jag mötte en traktor med släp, och inte nog med det, sen 2 min efter får jag en bil bakom mej som gör att jag får lite småpanik... och fick 4 kärringstopp på raken....hehe då blev pappa glad... Nog om att jag kör som en kratta. Idag ska jag försöka övertala dom andra att vi åker in och ser på alex schulmans föreläsning om hans böcker. Vi får la se hur de går. Först till pappa att vi övningskör igen om ett par timmar, vet inte om jag pallar en körning till efter traktorer och närgångna bilister.... Varför är inte bilar som cyklar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela