Du får passa dig som sataaaan

Publicerad 2011-04-27 20:25:57 i Allmänt,





Fick tillslut bort mej själv från tvn och tog tag lite i mitt rum med Veronica Maggios nya låtar.
Nya fina lakarn och sen satte jag upp mina nya fina...öhh..vad ska man kalla dom? Solreflektorer?
Vetifan, men fint blev det. Okej, nu syns det inte men det blir som regnbågar överallt i rummet p.g.a dom.

Nu vet ni det.


 

 

 

Jag är överrrrrrrrrrrrpepp på stars on stage imorgon. Ser nästan lika fram emot det som en konsert typ. Överpepp kanske. Nu ska jag fan gå ut i trädgården för det är så vaarrrrrrrmt i mitt rum, tar la med mej katten min och rastar han.

 

Titt' så mysigt vi hade det igår på altanen.

 

 

 

Aaaa ni, det var fint det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela